Ženy mého života


Jako žena mám ráda ženy, které mě inspirují.
Inspirace je dar, je to záblesk poznání, že to jde i jinak a že se můžu odvážit.
Jsou ženy, které mě inspirují tím, jak žijí, jak tvoří, ale i tím co říkají, nakolik jsou otevřené a pravdivé.
Asi jako první byla moje maminka, když jsem jako malá pozorovala, jak tancuje v kuchyni u rádia, jak se líčí a jak si pozorně a soustředěně nasazuje svoje oblíbené klobouky.
Moje babička byla velká kouzelnice a inspirovalo mě její umění vytvořit voňavý a teploučký domov, kde se povídá a naslouchá.
Velkou inspirací byla pro mě moje první učitelka jógy, která mi před mnoha lety poodkryla tajemství jógového světa. Tehdy jsme se scházeli v malé partičce ve fitness studiu v Kutné Hoře, a když zhaslo světlo a rozsvítily se svíčky, kouzlo jógových lekcí vedených klidným a příjemným hlasem mojí první učitelky jógy, bylo úžasné. A inspirovala mě také svojí přirozeností a hloubkou, s jakou mluvila o životě a s jakou svůj život žila a stále žije.
Velkou inspirací je pro mě i moje dcera, její odvaha a pevná vůle, když se rozhodne.
Ráda vzpomínám na paní učitelku na základní škole, která mě inspirovala svojí laskavostí a trpělivostí a byla to především ona, které ovlivnila moje pozdější profesní nasměrování.  
Ve svém životě jsem potkala spoustu žen, které byly velmi inspirující a obohacující. Některé se mým životem jenom mihly, některé jsou v něm dodnes.
Velkou laskavou inspirací jsou pro mě i ženy, se kterými jsem se nikdy osobně nesetkala, ale souznění a podobné osudové nasměrování nás propojilo na dálku. Mezi ně patří tanečnice Gabrielle Roth a průvodkyně Rebecca Campbell.
Inspirace je jako světlo, které načerpáme a posíláme dál a každá z nás ho obohatí o svůj osobní příběh a svoji vlastní životní zkušenost.
Věřím, že náš život je jedna velká cesta, na které potkáváme právě ty, které potkat máme. Nechat se inspirovat je také o tom, nakolik si dovolíme změnit naše životní pravdy a zásady a jakou máme odvahu a chuť znovu tvořit, zkoušet a hledat.
Inspirace jsou neviditelná vlákénka, která nás propojují, protože to, co toužím prožít, už taky někdo prožil a ne náhodou jsme se potkali.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mutace

Hmota a světlo

Zatmění na Uzlech