Den kdy jsem se přestala snažit


Přišla velká únava a s ní i přání, nechat všechno být.
Přestala jsem se snažit být zdravě sebevědomá, přestala jsem se snažit vyzařovat pozitivní energii a světelné vibrace, přestala jsem se snažit naplnit představy druhých o tom, jaká bych měla být.
Odložila jsem vysokou potenci homeopatik, harmonizační vůně, doplňky stravy a transformační bioenergetická cvičení.
Začalo mi být jedno, jestli někoho překvapuji, jestli jsem dostatečně tolerantní, chápavá, příjemná a informovaná. Jestli naplňuji mravní a morální normy a jestli vím, co to vůbec je.
Začalo mi být dokonce i jedno, jestli mám otevřenou srdeční čakru, jestli jsem vědomá ve svém ženství a jestli se zrychlují vibrace Země.
Přestala jsem studovat složení potravin a vdechovat světlo a vydechovat únavu.
Přestala jsem se snažit mít na všechno svůj názor a přestala jsem se snažit pochopit, jak všechno se vším souvisí.

A pak jsem otevřela náruč životu a nechala, ať se věci dějí…



Foto: Jarmila Voženílková

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mutace

Hmota a světlo

Zatmění na Uzlech