Kálí


Jsem pár hodin v Indii, jdu si koupit ovoce a najednou je tady bohyně Kálí. Tančí svůj divoký tanec v hlasitém rytmu skvělých keralských bubnů...mám husinu, je to vážně síla.
Zlověstná Kálí běží přímo k vám, v ústech nože, vytřeštěné oči, v ruce srp, kterým máchá okolo sebe. 
Nejdříve vás vyděsí a pak přiskočí Ind s loučí ohně a váš strach spálí. 
Tak nemohla jsem potkat nikoho jiného po těch turbulencích nad Tureckem, po dlouhém hovoru na imigračním, kdy se pánovi zdálo, že mám těch Indií v pase nějak moc a po napínavé chvilce, kdy můj bágl vyjel až úplně mezi posledními. 
Sen o hořící helikoptéře noc před odletem k tomu patří taky. 
Pár mladých indických mužů se nelekne, ale vyzve Kálí k tanci a divoce s ní tančí...to je teda jízda, to je terapie!
To je Indie.



Foto: Jarmila Voženílková

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mutace

Hmota a světlo

Zatmění na Uzlech