Ve svojí přirozenosti



Čím více cestuji, tím více se ráda vracím domů.
Dokonce si myslím, že cestování je pro mě skvělý způsob, abych si znovu připomněla, jak si mám vážit toho, co mám a místa, kde žiju a kde je mi dobře.
Ve svojí přirozenosti.
Těšila jsem se na dnešní ráno, kdy jsem brzy vstala a vydala se do lesa. Opět bosky a potichu, opět doplnit svoji základní životní energii a sjednotit se sama se sebou.
Tráva byla sametová a rosa mi omývala chodidla, vzrostlé kopřivy ošlehaly moje lýtka a probouzející se slunce mělo už teď brzy ráno velkou sílu.
Nasávala jsem klid, ticho a obrázky známé krajiny a vracela se po náročném cestování zpátky k sobě.
Není krásnější způsob jak si naprosto přirozeně vyladit svojí první čakru, jak se vrátit do svojí osobní síly a pohody, než být a žít tam, kde je nám to blízké, kde to má pro nás stále stejně okouzlující a homeopaticky léčivé vibrace.
Nejenom tělo si totiž pamatuje. Naše prožitky, vzpomínky a rituály mají velkou sílu, ze které můžeme stále čerpat.
Pokud budeme chtít.


Foto: Jarmila Voženílková 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mutace

Hmota a světlo

Zatmění na Uzlech