V Úplňkové energii


Včera jsem jen tak rozjímala a ladila se na Úplňkovou energii. Nechala jsem sebou procházet pocity a sledovala jsem, kam mě to všechno povede.
Když jsem pak večer otevřela internet, opět na mě vyběhla spousta nabídek k tomu, jak se zdokonalovat, vylepšovat, harmonizovat a vybičovat ke svojí dokonalosti.
Je to opravdu o tom, že jsme tak nedokonalí, nepřirození a nemožní?
Je to o tom, že se opravdu musíme neustále školit, opravovat, předělávat a přizpůsobovat?
A co kdybychom zjistili, že už skvělí a dokonalí jsme?
Jak bychom s touto informací naložili?
Jak bychom si sami sebe vážili?
Jedinečnost, originalita, osobitost, nápaditost, ale také humanita, svoboda, prostor…to jsou Vodnářské symboly a kdo z nás si je umí užít?
Luna ve Lvu je o našem srdci, o našem prožitku, vnitřní síle a hrdosti.  
Luna je nám blízkým spojencem, každý den a každou chvíli jsme ovlivněni její energií, jejím vyzařováním. Jenom jsme málo vnímaví a citliví.
Spoustu věcí se snažíme uchopit rozumem a někam zařadit a vyhodnotit.
Možná více sledujeme, zda a kde zapadáme a souzníme, místo toho, abychom přijali svoji jedinečnost, originalitu a svobodu.
Možná více sdílíme, ale méně prožíváme.  
Něco nás všechny spojuje, ale něco nás také rozděluje.
Zeptejte se právě teď sami sebe:
Jak se mi žije?
Co toužím ve svém životě změnit?
Co chci udělat jinak?                                                   
Odložte rozum a nechejte promlouvat svoje srdce.
Podívejte se do svého horoskopu zrození, ve které jeho části a v jaké konstelaci probíhá aktuální Úplněk a myslím, že budete mít úplně Úplňkově jasno J.





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mutace

Hmota a světlo

Zatmění na Uzlech