S vděčností svým ženám


Chtěla bych poděkovat jedné mojí milé dámě, která mi poslala po včerejší lekci jógy tento krásný mail. Jsem velmi vděčná za to, že se mohu setkávat na józe s tak citlivými a vnímavými ženami, že už víme, že jóga není jenom cvičení a prodýchávání, že se nebojíme více otevřít a nechat informace, pocity a emoce projít ještě hlouběji a vnímat, jak jsme všechny propojené ve velkém poli kolektivního nevědomí a také ve svých ženských zraněních.
Na včerejší lekci jsem zdůraznila, že je dobré si navzájem předávat to, co jsme my ženy opravdu prožily a ne co jsme četly a nebo slyšely. Teprve potom můžeme nechat na sebe působit hloubku a sílu prožitku osobní zkušenosti, ze které můžeme všechny čerpat a kde se také můžeme začít léčit.
Nikdy v tom, milé dámy, nejsme samy. A tak mějme odvahu být otevřené a o svých zkušenostech a pocitech mluvit a tak se navzájem obdarovávat a podporovat.


Dobré ráno Jarmilko, 
nedá mi to nenapsat Ti. Včerejší joga byla pro mě velmi výjimečná. Jednak byla úplně jiná atmosféra - možná jsem ji vnímala takto já. Taková intimní a soudržná. 
Stále a znovu mě překvapuje, jak jsou informace napojeny na kolektivní vědomí a jak si vždy přitáhneme do svého vibračního pole ty lidi nebo ty informace, které zrovna potřebujeme slyšet nebo které s námi rezonují. Jak různí lidé řeší stejné věci, aniž by si o tom řekli. Ty informace jsou rozprostřeny v atmosféře. Je to fantastické. 
Já teď intenzivně pracuji na léčbě ženské rodové linie. Přes konstelace a přes regresní terapii. Je to můj úkol, abych to celé pročistila a pořešila - aby moje dcera už mohla volně dýchat. Chodí mi tolik informací. Víš, já mám v děloze myom, ale nechci jej dávat pryč chirurgicky, protože vím, proč tam je. Zase mi včera docvakly některé spojitosti s tím mrtvým miminkem! Bože - to do sebe zaklaplo, to je tak logické, jenom my to nevidíme. A vůbec: při cvičení mívám takové vhledy, chodí mi tolik informací...to jsou opravdu neuvěřitelné vnitřní prožitky. 
A taky s těmi lidmi, kteří nás vysávají a obírají o energii. Ani nevíš, jak s Tebou cítím a vím, o čem mluvíš. Taky jsem vědomě od sebe odehnala kamarádku, která na mě lpěla, ale po setkání s ní jsem se cítila vždycky jako vyždímaný kus hadru. Vysvětlila jsem jí, že čas je pro mě drahocenný, že se nebudeme vídat. 
Tak to jsem Ti chtěla napsat, no. Užij si dnešní den. 




Foto: osobní archív


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mutace

Hmota a světlo

Zatmění na Uzlech