Pocit viny


Spousta lidí trpí skrytým pocitem viny a aniž by si to uvědomovali, ubližují si a ještě ono ubližování povyšují na službu něčemu.
V horším případě na službu někomu.
Slyšela jsem o lekcích jógy, kde se lidé tlačí do pozic tak, že mají druhý den bolavé celé tělo, dokonce nemohou ani chodit a ještě s pocitem, že „dělají pro tu jógu“ stále málo.
Slyšela jsem o partnerství, kde si nechávají lidé ubližovat ve jménu lásky.
Slyšela jsem o vztazích, kde si lidé bojí nastavit hranice, aby se ten druhý nezlobil.
Slyšela jsem o profesích, kde lidé odchází z práce po mnohahodinových přesčasech domů tak, aby o tom šéf nevěděl.
Slyšela jsem o přátelství, ve kterých lidé utrácí spoustu svého volného času, protože ten druhý je nešťastný.
Slyšela jsem o terapiích, kde lidé zoufale pláčou a zvrací, protože si to zaslouží.
Slyšela jsem o mnohahodinovém cvičení a o půstech, na které si lidé berou dovolenou.
Slyšela jsem toho spoustu, co lidé dělají, aby prý očistili svoji karmu.
A jak se trestáte vy?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mutace

Hmota a světlo

Zatmění na Uzlech