Jsme součástí celku


To mě fascinuje, že když otevřu facebook, vyvalí se na mě spousta informací.
A teď to jede...duchovno, jóga, válka, něčí bujarý večírek, nadávky v nějaké diskuzi a pak promlouvání do duše o světle a lásce...když jsem byla na setkání s panem Čumpelíkem, otevřelo se mi úplně jiné pojetí jógy, včetně jiného nastavení a vnímání těla a spolu s tím i jiný přístup k informacím, které nám tělo tak moudře zprostředkovává.
Byla jsem nadšená, fotila jsem a psala si, zkoušela a prožívala sama na sobě a pak jsem ve vlaku koukala na fotky a tahle, o které ani nevím, vyšla z toho studijního setkání naprosto geniálně.
Směs barev, chutí a emocí...tak jak to v životě máme a nejde to oddělit, jenom přijmout a možná také odvážně transformovat.
Vždy stavíme na tom, co už víme a nemůžeme ignorovat to, v čem žijeme. Všechno tvoří jeden celek a je to jako tanec. Vyjmu kousek pohybu a celek ztratí smysl.
Takže se vlastně všichni navzájem potřebujeme a doplňujeme a odvaha přijmout i to, co mě pobuřuje a znejisťuje, má svůj smysl.
Všechno je to cesta a jsme tvořeni, i když si myslíme, že jsme sami Tvůrci.
Jak bláhové 🙂


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mutace

Hmota a světlo

Zatmění na Uzlech