Krystalová mřížka a ochota pustit (se)


 Už tak dlouho jsem nestavěla krystalovou mřížku, aniž bych se nepohybovala v jiných mřížkách. Tak jako všichni, v těch energetických, stále a neustále.
Úplňková energie, která kolem nás už několik dní krouží, mě nějak dneska navedla. Vzala jsem kameny, stavěla, rozjímala, meditovala a nakonec všechno pročistila svíčkami, kouřem a vůní kadidla.
Úplněk na ose Býk – Štír se spoustou další zajímavé aspektace není nic nového. V podobných energiích se pohybujeme už dlouho a není dne a není zážitku, abychom si to nepřipomněli.
Jak zacházíme s tím už nefungujícím, kolikrát bodáme do slabin už mrtvého koně a pobízíme k dalšímu běhu, abychom sami nemuseli měnit to, co má být zrušeno, změněno, přetransformováno.
Obecně nemáme změny rádi, o tom něco vím, já se svojí Sluneční energií v Býku.
A právě proto asi procházím změnami neustále. Abych se učila, abych se moc neuvelebovala tam, kde je mi dobře.
Osobně můžu říct, že nejnáročnější je kladení odporu. Nesouhlas, odmítání, stěžování si a vyčkávání.
Nejnáročnější je neustálé hledání světla, aniž bychom se občas dobrovolně neponořili do tmy.
Nejnáročnější je připustit si, že moje kdysi tak pečlivě vystavené životní hodnoty dostaly ránu do vazu a je třeba začít znovu.
Co můžeme v tomto čase pro sebe udělat, je velmi jednoduché.
Přestat se bránit, přestat diskutovat a přestat hledat viníky. Otevřít se změnám a stát sami za sebou. Ve svojí vlastní síle a sebedůvěře.
Nic není tak špatné a zoufalé, jak to na první pohled vypadá.
Každá životní situace a každá změna nás učí pružnosti. Vybízí nás hledat a vydolovat naše zapomenuté vlastnosti a schopnosti. A také nové příležitosti.
Učí nás být jinými. Pravdivějšími a prostupnějšími. Pro nový svět, pro nové vztahy, pro nové příležitosti a sami pro sebe.
 
Přeji krásný a plodný Úplňkový čas J
 
 
 
Foto: Jami Voženílková

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mutace

Hmota a světlo

Zatmění na Uzlech