V Dubaji


Vítejte v městě budoucnosti. Takhle nějak si budoucnost představuji. Tedy moje sociální Já si ji takhle představuje. Spousta krásy, odlesku, technické vymoženosti a taky více osamělosti. I to jsem dneska viděla. Líbí se mi tahle moderní dokonalost, miluji krásu a vznešenost arabských žen, stejně tak i spoustu testosteronu, který tady všude poletuje, čeští muži prominou 😉 ale upřímně nevím, co bych tady třeba jen týden dělala.

Moje laskavé Já miluje Indii. Keralský venkov, kde na ulici posnídáte s kravkami knedlíčky idlí se spoustou pálivé masaly, nakrmíte psí čumáčky a místní vás vezmou do srdce chrámu, kam sice turisti nesmí, ale prostě vás tam vezmou, kde ráno vyjdete naboso do obchůdku a už ty boty do večera nenazujete a povídáte si s lidmi, protože tam si lidi rádi povídají, koukáte spolu na západy slunce, ráno se s úsměvem zdravíte cestou pro nejlepší chai a rodiny drží pospolu a nikdy jsem se tam necítila osamělá. Ani v těch nejdivočejších situacích, a že už jich tam bylo…


Foto: moje dubajské a keralské 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mutace

Hmota a světlo

Zatmění na Uzlech